Politica de retur
Termeni retur
La recepționarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că
produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ
comenzii sale.
În caz contrar, Clientul poate sa atenționeze Vânzătorul
apelând numerele de telefon din secțiunea "Contact" sau prin email la
adresa: raluca@almasicily.ro în cel mai scurt timp pentru a remedia situatța
creata. Clientul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv sa returneze
un produs nealimentar în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea
niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de returnare a
produsului.
Aceasta opțiune nu este valabilă pentru Clienții care nu
sunt consumatori (adică nu este valabilă pentru Clienții care sunt persoane
juridice sau PFA). Pentru aceste situații va rugam sa contactați Serviciul
Relații cu Clienții pentru a returna produsul/produsele dumneavoastră.
Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de retragere (de
returnare a unui produs) expira în termen de 14 zile calendaristice de la ziua
în care Clientul intra în posesia fizica a comenzii, în cazul în care toate produsele ce au făcut
obiectul comenzii au fost livrate în același transport sau ziua în care
Clientul intra în posesia fizica a ultimului produs în cazul în care Clientul
comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
Atenție: înainte de a trimite produsele dumneavoastră spre
depozit/returnare va rugam sa completați formularul de retur disponibil aici:
Niciun retur nu va fi procesat dacă nu suntem anunțați
înainte despre acesta, fie prin completarea formularului, fie prin contact cu
Serviciul Relații Clienți, conform condițiilor de returnare de mai jos.
Returnarea produselor nealimentare se va realiza exclusiv la
adresa: Str. Merilor, nr. 10, oraș Urziceni, județ Ialomița, România.
În cazul returnării de Produse alimentare, Clientul are
obligația de a notifica Vânzătorul ca înțelege sa se retragă din Contract în
cel mai scurt timp, cu respectarea termenelor de retur indicate mai jos.
Returul produselor alimentare se va realiza exclusiv la
adresa Str. Merilor, nr. 10, oraș Urziceni, județ Ialomița, România.
Termenul de retragere din contract cu privire la următoarele
categorii de Produse alimentare este după cum urmează:
a. Produsele din
categoria băcănie, cele destinate bebelușilor și băuturile, trebuie sa aibă
ambalajul de origine intact și se pot returna în maxim 24 de ore de la data
livrării produsului;
b. Produsele din
categoriile legume, fructe și panificație (produse care sunt susceptibile a se
deteriora rapid), trebuie sa aibă ambalajul de origine intact și se supun
următoarelor reguli:
1. Produsele
alimentare proaspete a căror perioada de valabilitate este de sub 24 de ore NU
POT fi returnate;
2. Produsele alimentare
a căror perioada de valabilitate este mai mare de 2 zile *inclusiv - pot fi
returnate în maxim 24 de ore de la momentul
recepționării comenzii.
c. În cazul în care Clientul decide sa se retragă din
Contract, acesta: va anunța în cel mai scurt timp Vânzătorul la datele de
contact din SITE și va expedia produsele la adresa menționată mai sus, pe
cheltuială sa, în conformitate cu instrucțiunile primite de la Vânzător. În
cazul în care Clientul solicita retragerea din contract în cadrul termenului legal
de retragere din Contract, trebuie sa returneze și eventualele cadouri care au
însoțit Produsul pe care dorește să-l returneze.
d. În cazul în care Clientul solicita retragerea din
contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, se aplica
următoarele reguli: dacă prețul Produsului a fost achitat de către Client,
acestuia i se va rambursa respectivul preț în 14 zile de la data la care
Clientul informează Vânzătorul asupra deciziei sale de retragere din Contract,
cu condiția ca returul sa fie permis de lege.
Taxele de livrare / procesare comandă NU SE RETURNEAZĂ.
Rambursarea sumelor se va efectua NUMAI cu (folosind) plata
prin banca/în contul bancar.
Produse livrate greșit
Dacă Clientului i s-a livrat alt produs decât cel comandat
sau dacă Clientului i s-a livrat un produs pe care Clientul nu l-a comandat,
Clientul este rugat sa semnaleze cât mai curând acest lucru la Serviciul
Relații cu Clienții pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect,
dacă este cazul.
Toate costurile de retur și transport al
produsului, precum și costurile aferente livrării produsului comandat (dacă
este cazul) vor fi suportate de către Vânzător.