Politica de retur

Termeni retur

 

La recepționarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ comenzii sale.

 

În caz contrar, Clientul poate sa atenționeze Vânzătorul apelând numerele de telefon din secțiunea "Contact" sau prin email la adresa: raluca@almasicily.ro în cel mai scurt timp pentru a remedia situatța creata. Clientul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv sa returneze un produs nealimentar în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de returnare a produsului.

 

Aceasta opțiune nu este valabilă pentru Clienții care nu sunt consumatori (adică nu este valabilă pentru Clienții care sunt persoane juridice sau PFA). Pentru aceste situații va rugam sa contactați Serviciul Relații cu Clienții pentru a returna produsul/produsele dumneavoastră.

 

Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de retragere (de returnare a unui produs) expira în termen de 14 zile calendaristice de la ziua în care Clientul intra în posesia fizica a comenzii,  în cazul în care toate produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport sau ziua în care Clientul intra în posesia fizica a ultimului produs în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;

 

Atenție: înainte de a trimite produsele dumneavoastră spre depozit/returnare va rugam sa completați formularul de retur disponibil aici:

 

Niciun retur nu va fi procesat dacă nu suntem anunțați înainte despre acesta, fie prin completarea formularului, fie prin contact cu Serviciul Relații Clienți, conform condițiilor de returnare de mai jos.

Returnarea produselor nealimentare se va realiza exclusiv la adresa: Str. Merilor, nr. 10, oraș Urziceni, județ Ialomița, România.

 

În cazul returnării de Produse alimentare, Clientul are obligația de a notifica Vânzătorul ca înțelege sa se retragă din Contract în cel mai scurt timp, cu respectarea termenelor de retur indicate mai jos.

 

Returul produselor alimentare se va realiza exclusiv la adresa Str. Merilor, nr. 10, oraș Urziceni, județ Ialomița, România.

 

Termenul de retragere din contract cu privire la următoarele categorii de Produse alimentare este după cum urmează:

 

a.   Produsele din categoria băcănie, cele destinate bebelușilor și băuturile, trebuie sa aibă ambalajul de origine intact și se pot returna în maxim 24 de ore de la data livrării produsului;

b.  Produsele din categoriile legume, fructe și panificație (produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid), trebuie sa aibă ambalajul de origine intact și se supun următoarelor reguli:

 1. Produsele alimentare proaspete a căror perioada de valabilitate este de sub 24 de ore NU POT fi returnate;

 

 2. Produsele alimentare a căror perioada de valabilitate este mai mare de 2 zile *inclusiv - pot fi returnate în maxim 24 de ore de la momentul

recepționării comenzii.

 

c. În cazul în care Clientul decide sa se retragă din Contract, acesta: va anunța în cel mai scurt timp Vânzătorul la datele de contact din SITE și va expedia produsele la adresa menționată mai sus, pe cheltuială sa, în conformitate cu instrucțiunile primite de la Vânzător. În cazul în care Clientul solicita retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie sa returneze și eventualele cadouri care au însoțit Produsul pe care dorește să-l returneze.

d. În cazul în care Clientul solicita retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, se aplica următoarele reguli: dacă prețul Produsului a fost achitat de către Client, acestuia i se va rambursa respectivul preț în 14 zile de la data la care Clientul informează Vânzătorul asupra deciziei sale de retragere din Contract, cu condiția ca returul sa fie permis de lege.

Taxele de livrare / procesare comandă NU SE RETURNEAZĂ.

 

Rambursarea sumelor se va efectua NUMAI cu (folosind) plata prin banca/în contul bancar.

 

Produse livrate greșit

 

Dacă Clientului i s-a livrat alt produs decât cel comandat sau dacă Clientului i s-a livrat un produs pe care Clientul nu l-a comandat, Clientul este rugat sa semnaleze cât mai curând acest lucru la Serviciul Relații cu Clienții pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect, dacă este cazul.

 

Toate costurile de retur și transport al produsului, precum și costurile aferente livrării produsului comandat (dacă este cazul) vor fi suportate de către Vânzător.